اسمارا ؛ لباس زنانه اسمارا را بهتر بشناسیم

16 اردیبهشت 1399
اسمارا؛ لباس اسمارا را بهتر بشناسیم

برند اسمارا (esmara) یکی از زیر مجموعه های هلدینگ بزرگ لیدل (Lidl) آلمان است. این برند در حوزه تولید و عرضه ی انواع لباس زنانه فعالیت دارد. هلدینگ لیدل (Lidl) یک فروشگاه زنجیره ای جهانی است که در حوزه های مختلفی فعالیت دارد.

لیدل به عرضه محصولات اقتصادی و در عین حال با کیفیت شهرت دارد. این شهرت به طوری است که در چندین کشور اتحادیۀ اروپا و آمریکا دارای فروشگاه زنجیره ای است. به علاوه لیدل در حوزۀ فضای مجازی نیز فعالیت دارد. فروشگاه اینترنتی آن در اکثر حوزه ها در حال فعالیت است.

لباس های راحتی برند اسمارا ، مانند تاپ ها و بلوز های حریر در سبک های مختلف به شما امکان راحتی هر چه بیشتر در محیط خانه را می دهد. تاپ های معمولی برند اسمارا اغلب از پنبه ساخته می شوند. بلوزهای این برند حالت نیمه رسمی دارند. البته این مدل لباس ها برای پوشیدن در بیرون از خانه نیز مناسب هستند.

اسمار طیف گسترده ای از لباس زنانه را پوشش می دهد که شامل، شلوار، پیراهن جین، لباس زیر، گن، مایو، دامن، جوراب، جوراب شلواری، شلوار، راحتی و بارداری، روسری و شال، مانتو، تونیک، پیراهن مجلسی و… می باشد.

همچنین…

یکی از دلایل موفقیت برند اسمارا این است که فعالیت های تولید و فروش را به شاخه خاصی از پوشاک اختصاص داده است. تولید و طراحی پوشاک و البسه زنان به ظرافت، خلاقیت، ابتکار و تخصص نیاز دارد. البته برند اسمارا در این حوزه موفق عمل کرده است به طوری که توانسته جوابگوی سلیقه های مختلف بانوان باشد.

البته تولیدات برند اسمارا تنها به این موارد ختم نمی شود. شما می توانید لباس های زنانه دیگری مانند، کاپشن های متنوع، کت های زیبا با بافت های گوناگون در طرح ها و رنگ های مختلف را در تولیدات این برند به راحتی بیابید.

همکاری اسمارا با طراحان مد

اسمارا محل فعالیت طراحان مد مشهور است. هایدی کلوم یکی از طراحان مشهور و معروفی است که با اسمارا همکاری می کند. این همکاری منجر به طراحی های زیبا و جذاب در حوزۀ لباس زنانهشده است. همچنین باعث شده است که راه پیشرفت و ترقی را برای خود هموار کند.

هایدی کلوم، مانکن، مدل و بازیگر آلمانی است که از آغاز فعالیت و همکاری خود با برند اسمار توانسته است با ارائۀ طراحی های زیبا در حوزه لباس زنان، موفقیت بیشتری را نصیب این برند کند.

از فعالیتهای اصلی این طراح مد می توان به، طراحی لباس های زیر زنانه، لباس راحتی زنانه، لباس های زنانه مرتبط با محیط های کاری و رسمی و یا مهمانی ها برای اسمار اشاره کرد.

طرح های خلاقانه هایدی کلوم

هایدی کلوم-

بدون تردید بخش اعظمی از موفقیت های برند اسمار را باید مرتبط با طرح های خلاقانه و بی نظیر هایدی کلوم دانست. به گفته او “طراحی خلاقانه و تلفیق لباس هایی که بتواند هر خانمی را در هر شرایطی زیبا و جذاب جلوه دهد از مهمترین اهداف ایشان می باشد.”

البته به جز موارد گفته شده همکاری این بازیگر و طراح مد مشهور با برند اسمارا ، بی تأثیر در توجه اکثریت مردم دنیا به سمت این برند نبوده و این خود یکی از عوامل موفقیت این برند به حساب می آید.

کسب درآمد لیدل از فروش محصولات برند اسمارا

با توجه به اینکه لیدل (Lidl) در سراسر دنیا دارای فروشگاه های مختلفی است، بنابراین بیشترین سود خود را با تمرکز بر فروش لباس زنانه کسب می کند.

همچنین با توجه به مقرون به صرفه بودن اجناس و لباس های زنانۀ برند اسمارا، مردم اروپا رویکرد چشمگیری نسبت به این برند دارند. لباس هایی که در اروپا به صورت معمول به قیمت ۸۰ پوند به فروش می رسند، با برند اسمارای لیدل(Lidl) به قیمت ۵۰ پوند فروخته خواهد شد. طبق رتبه بندی ارائه شده در مجله تجاری آلمان، برند اسمارا در آلمان جهت فروش لباس های زنانه، جایگاه هشتم را بدست آورده و بالاتر از برند آلدی قرار گرفته است.

برند اسمارا به دلیل تمرکز بر روی یک گروه مشتری خاص (لباس زنانه)، توانسته گردش مالی خود را از سال ۲۰۱۲ تاکنون دو برابر افزایش دهد.

اسمارا و محدویت لباس زنانه

اسمارا و لباس زنانه

اگر وارد دنیای این برند زنانه شویم، خواهیم دید آن ها رویکردی خاص و طراحی منحصر به فردی دارند. این برند محدودیت هایی که زنان برای انتخاب لباس در شرایط مختلف را دارند از بین برده است. به طور مثال، زنان هنگام بارداری اغلب در پوشیدن کفش یا جوراب شلواری به مشکل برمی خورند که این برند با طراحی های خاص لباس زنانه خود برای شرایط مختلف زنان، این محدودیت ها را بسیار کاهش داده است.

بنابراین، می توان گفت یکی از اهداف این برند برداشتن محدودیت های خانم هایی است که در شرایط مختلف با آن دست به گریبان می شوند. اگر به مجموعه ها و طراحی های فصلی توجه کنید که این برند برای لباس زنانه ارائه می دهد، درخواهید یافت که این برند هیچ وجه تمایزی برای یک خانم خانه دار با یک مدل مشهور قائل نمی شود.

معرفی چندین محصول

لباس خواب زنانه

لباس خواب اسمارا

برند اسمارا همواره سعی دارد تا مثل بسیاری از برندهای معروف جهانی به طراحی و تولید لباس و پوشاک پایدار مشغول شود. پیراهن خواب زنانه اسمارا از پنبه خالص تولید شده است. بنابراین به دلیل درصد بالای پنبه، پوشیدن آن راحت است. تصاویر چاپی زیبا استایل شیکی به لباس خواب های اسمارا داده است. تنوع طرح و رنگ این محصول جوابگوی هر نوع سلیقه ای است.

همچنین…

البته اغلب لباس خواب های برند اسمارا ۹۰% از پنبه و ۱۰% از ویسکوز ساخته شده اند. البته جنس بعضی از لباس خواب ها ۱۰۰% از پنبه است. برای شستشوی لباس خواب بهتر است که به برچسب های روی لباس و دستورالعمل شستشو توجه داشته باشید. همچنین بهتر است که شستشو در دمای حداکثر ۴۰ درجه سانتی گراد انجام گیرد. در صورت استفاده از خشک کن بهتر است که پروسه خشک کردن لباس حداکثر تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد باشد. برای اتو کشیدن نیز بهتر است که اتوکشی تا دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد صورت گیرد.

تیشرت زنانه

تیشرت زنانه-اسمارا-

تیشرت های زنانه برند اسمارا بسیار نرم و لطیف هستند. جنس این تیشرت ها اغلب از ویسکوز ساخته شده است. البته این تیشرت ها از فیبر ویسکوز ساخته می شوند که مطابق با استانداردهای برچسب زیست محیطی اروپا است. برند اسمارا با استفاده از فناوری اسکنر سه بعدی بدن، شکل واقعی بدن را تجسم کرده و سپس به جداول اندازه دقیق تبدیل می شود. گواهینامه OEKO_TEX یکی از معتبرترین گواهینامه های استاندارد در جهان است که برای انواع محصولات نساجی و چرمی به کار می رود.

چکمه بارانی زنانه

چکمه بارانی زنانه اسمارا

تنوع محصولات برند اسمارا طیف وسیعی از پوشاک و کفش را در برمی گیرد. چکمه های بارانی زنانه و دخترانه یکی از محصولات زیبا و در عین حال پرطرفدار این برند محسوب می شود. این چکمه ها متناسب با هوای بارانی و زمین گلی و خیس طراحی شده اند. رنگ های متنوع این نوع چکمه، شکل و حالت آن، پوشیدن آن را به صورت روزمره و برای استایل های کژوال میسر ساخته است. این چکمه ها کاملا سبک و راحت هستند. ضد آب و بادوام بودن در برابر سرما و رطوبت از ویژگی های بارز این محصول به شمار می رود.

تاپ زنانه

پوشیدن تاپ زنانه برند اسمارا به دلیل درصد بالای پنبه، بسیار راحت است. تنوع طرح و رنگ، تاپ های برند اسمارا را خواستنی تر کرده است. شستشوی این لباس بهتر است که در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد انجام گیرد. بهتر است که اتوکشی با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد و خشک کردن لباس در دمای ۵۰ یا ۶۰ درجه سانتیگراد انجام شود.

ژاکت نخی زنانه

ژاکت های برند اسمارا بسیار نرم و لطیف هستند. این محصول همچنین کیفیت مطلوبی دارد. این ژاکت ها از جنس اکریلیک، پلی امید، پلی استر و پشم ساخته شده اند. شستشوی ژاکت نخی در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد باید انجام گیرد. در پروسه ی شستشو نباید از سفید کننده استفاده کنید. ژاکت های نخی اسمارا به اتو کشیدن و خشکشویی نیازی ندارند.

تونیک زمستانی

تونیک زمستانی اسمارا

تونیک های زمستانی زنانه اسمارا یکی از لباس های محبوب و پرطرفدار بانوان به شمار می روند. این نوع از پوشش در فصول سرد به عنوان یکی از لباس های جذاب و شیک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت ست شدن با انواع شلوار از خصوصیات بارز این لباس زمستانی است.

سوتین مینیمایزر

این سوتین ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. تنوع رنگ و طرح، بندهای قابل تنظیم در کنار تناسب مطلوب به لطف الاستین از ویژگی های ظاهری سوتین های مینیمایرز اسمارا است. سوتین مینیمایزر اسمارا از ۸۰% پلی امید و ۲۰% الاستین ساخته شده است. جنس توری مورد استفاده در این مدل از سوتین زنانه ۸۶% از پلی آمید و ۱۴% از الاستین است.

برند اسمارا؛ عرضه کننده طیف گسترده ای از پوشاک زنانه

همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم؛ برند اسمارا لباس راحتی، لباس خانگی، لباس مجلسی، لباس ورزشی و تمامی لباس هایی که در سبد خرید خانم ها قرار می گیرد را به بازار عرضه می کند. به عبارت دیگر، برند اسمارا توانسته است جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد.

همچنین برند اسمارا برای شرایط خاص هم دست به ابتکار زده است به گونه ای که با عرضه انواع لباس بارداری، لباس شنا، لباس و کفش پیاده روی به طرفداران خود این اطمینان را داده است که با خیال راحت بتوانند پوشاک مد روز را از برند اسمارا تهیه و خریداری کنند.

همچنین…

لازم به ذکر است که تمام برندهایی که در زیرمجموعه هلدینگ عظیم لیدل قرار دارند به دلیل عرضه محصولات اقتصادی و به صرفه در کشورهای اروپایی مشتریان زیادی را جذب و در نتیجه گردش مالی خود را روز به روز افزایش داده اند. برند اسمارا نیز از این موضوع مستثنی نیست چرا که در اقصی نقاط جهان طرفداران خود را دارد و محصولات این برند از فروش خوبی نیز برخوردار هستند.

هدف هلدینگ عظیم لیدل

هلدینگ عظیم لیدل

یکی از اهداف مجموعه عظیم هلدینگ لیدل دستیابی به مخاطبان بیشتری است و اینکه بانوان نه تنها برای خرید پوشاک برند اسمارا مشتاق باشند بلکه همواره درصدد بروز کردن اطلاعات خود نسبت به این برند و پیگیر بودن نسبت به ورود محصولات جدید این برند به بازار باشند. تنوع طرح و رنگ محصولات برند اسمارا این پیام را به بانوان القا می کند که هر شخصی می تواند در نوع خود زیباترین باشد.

از هلدینگ عظیم لیدل به عنوان غول بازار خرده فروشی نام برده می شود که دارای بیش از ۱۰۸۰۰ فروشگاه در ۲۹ کشور جهان است. در این فروشگاه ها انواع کالاهای خوراکی، غیرخوراکی و پوشاک عرضه می شوند. همچنین یکی از افتخارات لیدل، عرضه محصولات با کیفیت مرغوب با قیمت مناسب می باشد.

گواهی ها و استانداردهای اسمارا

از آن جا که برند اسمارا هم متعلق به هلدینگ لیدل است پس در نتیجه گواهی ها و استانداردهای آن را دارد. از این جمله می تواند به گواهی FSC که همان شورای نظارت بر جنگل است اشاره کرد. گواهی دیگر اسمارا کواهی OEKO-TEX است. گواهینامه OEKO_TEX یکی از معتبرترین گواهینامه های استاندارد در جهان است که برای انواع محصولات نساجی و چرمی به کار می رود. گواهی Ecovero را هم می توان یکی دیگر از استانداردهای اسمارا به شمار آورد.

فروشگاه پوشاک استوک امی و برند اسمارا

مجتمع بزرگ پوشاک استوک امی عرضه کننده ی محصولات اسمارا به تمام نقاط کشور است. این فروشگاه در پک های عمده ی خود، بهترین برندهای پوشاک اروپایی را عرضه می کند که شامل برندهای اچ اند ام (H&M)، کیابی (Kiabi) و به خصوص محصولات مجموعه ی هلدینگ لیدل (شامل : لیورجی، اسمارا، لوپیلو، پپرتس و کریویت) است.

فروشگاه پوشاک استوک امی فعالیت خود را در حوزۀ فضای مجازی نیز افزایش داده، بطوریکه مشتریان در سراسر کشور از طریق کانال تلگرام و انستاگرام این فروشگاه می توانند محصولات ما را مشاهده کنند و در صورت تمایل می توانند اقلام مورد پسند خود را خریداری کنند.

اسمارا در فروشگاه پوشاک امی

در حوزه ی پوشاک زنانه فروشگاه پوشاک امی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و طبق آخرین مد روز دنیا، محصولات خود را به روز می کند. این فروشگاه با داشتن یک انبار مرکزی در شهر سلیمانیه واقع در کشور عراق آخرین و به روزترین محصولات اروپایی در حوزه پوشاک زنانه را به بازار ایران تزریق می کند.

برند اسمارا یکی از برندهایی است که این فروشگاه به عنوان قسمت زنانه مشتریان خود ارائه می دهد. این برند با توجه به کیفیت عالی و مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه، دارای طرفداران بسیاری در بین خانم ها است. برند اسمارا محصولات متنوع و جدیدی را برای هر نوع مراسم، مناسبت و روزهای خاص به خانم ها ارائه می دهد. در قسمت لباس های ورزشی که با نام کریویت ارائه می شود نیز این برند برای بانوان محصولاتی را ارائه می دهد.

برای مشاهده ی قسمتی از محصولات اسمارای موجود در فروشگاه پوشاک امی به این قسمت مراجعه کنید و فیلم برند اسمارا را مشاهده فرمایید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به خوبی جوابگوی سوالات مد نظر شما بوده باشیم و اگر پیشنهاداتی در جهت اصلاح این مطب دارید با کمال میل حاضریم نظرات شما را بشنویم. در قسمت دیدگاه شما، پایین همین پست می توانید پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. همچنین شما می توانید اطلاعات خود در این مورد را نیز برای ما بنویسید. همچنین اگر از محصولات برند اسمارا استفاده کرده اید می توانید تجربیات خود را در مورد این برند برای ما و مخاطبان سایت بازگو کنید.

برای آشنایی بهتر با محیط فروشگاه ما گالری تصاویر ما را مشاهده فرمایید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟