شلوار جین مردانه + مدل های متنوع از برندهای اروپایی

20 مهر 1400
شلوار جین مردانه

در قسمت پوشاک مردانه لباس هایی هستند که به دسته و گروه سنی خاصی تعلق ندارند. از این میان می توان به شلوار جین مردانه اشاره کرد. شلوارهایی که خیلی زود توانستند در بین همه ی گروه های سنی محبوبیت زیادی پیدا کنند. در واقع می توان این نوع از لباس را برتن کودکی یک ساله تا پیرمردی ۹۰ ساله دید.

تاریخچه پارچه

تاریخچه پارچه ی جین به قرن نوزدهم برمی گردد، جایی که در سال ۱۸۷۳ مهاجر آلمانی لیوای استراوس بعد از اقامت در ایالت متحده ی آمریکا و مستقر شدن در آن جا کار خودش را شروع کرد. لیوای این کار را با تولید شلوار جین مردانه آغاز کرد.

او بعدها متوجه شد که این پارچه به دلیل مقاومتی که دارد برای کارگران معدن و همچنین برای گاوچران ها بسیار مناسب است. به همین خاطر آن ها شروع به تبلیغ کردن این مدل از شلوارها برای این دسته از افراد کردند.

خیلی زود شلوار جین مردانه در میان این افراد محبوبیت زیادی پیدا کرد همین هم منجر به افزایش تقاضای آن شد. بعدها یکی از افرادی که با کارگران معدن ارتباط داشت از حرف های کارگران متوجه شد که این نوع لباس در قسمت هایی مانند جیب آن ضعف هایی دارد و با همکاری لیوای نوعی پرچ را بر روی قسمت های ضعیف پارچه گذاشتند تا از پاره شدن و ساییدگی آن جلوگیری کند. پرچ هایی که می توان آن ها را امروزه هم بر روی شلوارهای جین دید.

مدل های متنوع

مدل های متنوع
مدل های متنوع

محبوبیت شلوارهای جین باعث شد که این شلوارها در انواع طرح ها و مدل های متنوع به بازار عرضه شوند. در واقع بعد از اینکه این مدل از لباس مردانه از قالب لباسی برای کارگران معدن و گاوچران ها بیرون آمدند ، به لباسی روزمره برای اغلب افراد تبدیل شدند.

از مدل های متنوع شلوار جین مردانه می توان به مدل دمپا گشاد، مدل لوله تفنگی و مدل راسته اشاره کرد که فقط در قسمت دمپا این دسته بندی ها انجام می شود. یکی دیگر از دسته بندی های شلوار جین را می توان به فاق آن ارتباط داد. در این حالت هم شلوارهای جین به سه دسته ی فاق کوتاه، فاق متوسط و فاق بلند تقسیم می شود.

تن خوری

یکی دیگر از حالت هایی که می توان با آن شلوار جین مردانه را دسته بندی کرد از روی تن خوری آن ها است. اگر به قسمت داخلی یا اتیکت های روی شلوار جین دقت کنید با عبارت هایی مانند Skinny fit، Slim fit، Regular fit و این قبیل موارد مواجه می شوید. این نوشته ها به تن خوری شلوار اشاره می کنند.

تن-خوری
تن خوری

مدل اسکینی فیت مدلی بسیار جذب و چسبان است. این مدل به صورت کاملا جذب بر روی بدن قرار می گیرد. مدل اسلیم فیت اما کمی از مدل اسکینی باز تر است در واقع به نسبت آن کمتر به بدن می چسبد و فرد آزادی عمل بیشتری دارد. و در آخر مدل ریگولار فیت است که کاملا متناسب با سایز بدن فرد است. این مدل از لباس بیشتر مورد پسند است.

البته امروزه مدل های دیگری هم هستند که کاملا با مدل های اسکینی فیت و اسلیم فیت در تضاد هستند. مدل هایی که به آن ها مدل لش یا بگی گفته می شود. این مدل ها بسیار گشاد هستند تا جایی که بر روی بدن فرد آویزان می شود.

رنگ

شلوار جین مردانه امروزه در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. در واقع می توان گفت که شلوارهای جین در تمامی رنگ ها وجود دارند. اما یکی از جالب ترین نکات این است که تقریبا همه ی مردم لباس ها و به خصوص شلوار جین را با رنگ معروف آبی آسمانی یا آبی نیلی می شناسند. در واقع می توان گفت که کمتر کمد لباسی پیدا می شود که این رنگ از شلوار جین را در داخل خودش نداشته باشد.

برندهای معروف

از برندهای معروفی که در تولید شلوار جین مردانه شهرت دارند می توان به برند لیوایز که همان برند متعلق به لیوای استراوس آلمانی است اشاره کنیم. همچنین برند Lee که به حدی در این زمینه شهرت دارد که خیلی از افراد به لباس های جین لباس و پارچه ی لی می گویند، و نیز برند Wrangler جزو برندهای محبوب و شناخته شده برای تولید لباس هایی از پارچه ی جین هستند.

برند-های-معروف
برند های معروف

این برندها توانسته اند سهم بسیاری از بازار را به خودشان اختصاص دهند و با طراحی ها و مدل های منحصر به فرد خودشان گوی سبقت را از بقیه ی رقبای خودشان در این زمینه بربایند.

برند C&A

یکی دیگر از برندهایی که در تولید انواع لباس و البته شلوار جین مردانه سال هاست که تجربه ی کار دارند برند سی اند ای است. این برند با تهیه و تولید مدل های متنوع این نوع از پوشاک آقایان توانسته در این زمینه موفق ظاهر شود. استفاده از کتان مرغوب و تجزیه پذیر یکی از ویژگی هایی است که برند سی اند ای ادعا دارد آن را در تولیدات خود به کار می برد.

برند لیورجی

از دیگر برندهایی که شلوارهای جین مردانه را در طرح ها و مدل های متنوع به خریداران و مشتریان خودش ارائه می دهد، برند لیورجی آلمان است که به عنوان زیر شاخه ی قسمت مردانه ی هلدینگ لیدل آلمان شناخته می شود.

مجتمع بزرگ پوشاک امی

در مجموعه ی بزرگ امی شلوار جین مردانه ی برندهای سی اند ای و همچنین لیورجی درانواع طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارند. شما می توانید تنوع بالای این محصولات را هم به صورت حضوری در شعب این مجموعه مشاهده بفرمایید و هم به صورت اینترنتی و از طریق شبکه های مجازی به این محصولات دسترسی داشته باشید.

عمده و خرده
شلوار جین برند سی اند ای
شلوار جین برند سی اند ای

ما در مجموعه ی امی علاوه بر فروش خرده ی شلوار جین مردانه ی برندهای سی اند ای و لیورجی، این محصولات را به صورت عمده و به صورت پک به خریداران و همکاران این مجموعه ارائه می دهیم. در واقع اگر شما صاحب یک کسب و کار مرتبط با فروش شلوار جین مردانه هستید می توانید این پک ها را برای فروشگاه حضوری یا مجازی خودتان تهیه کنید و از آن جایی که مجموعه ی امی این محصولات را بدون واسطه وارد می کند، شما می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب تهیه بفرمایید.

امیدواریم که این مقاله هم برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می شویم نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟