میکس تابستانه ورزشی سی اند ای

06 مهر 1400
میکس سی اند ای

برند سی اند ای یکی از برندهای برتر اروپایی است. این برند خدمات متنوعی را ارائه می دهد. از بین تمامی محصولاتی که این برند تولید می کند می توان به انواع لباس های ورزشی آن اشاره کرد. میکس تابستانه ورزشی سی اند ای یکی از محصولاتی است که در مجموعه ی بزرگ امی ارائه می شود.

برای بهتر شناختن محصولات برند سی اند ای در ابتدا باید با این برند و سیاست کاری آن تا حدودی آشنا شویم. البته از آن جایی که در مقاله ای جداگانه در مورد این برند صحبت کردیم در اینجا به خلاصه ای از این برند اکتفا می کنیم.

برند سی اند ای

برند سی اند ای

برند سی اند ای اکنون در بلژیک قرار دارد. این برند در ابتدا در سال ۱۸۴۱ در روستایی در شمال کشور هلند توسط دو برادر راه اندازی شد. این برند محصولات بسیار متنوعی را تولید می کند که کارهای ورزشی سی اند ای یکی از این محصولات هستند.

این برند توانست با تغییر سیاست های کاری خودش با دیگر برندهای هم رده رقابت داشته باشد. یکی از مهم ترین ویژگی در لباس و پوشاک برند سی اند ای استفاده از الیاف تجزیه پذیر است. این الیاف برای محیط زیست ضرری ندارند. در واقع این الیاف مناسب برای محیط زیست هستند.

برند سی اند ای حتی در بین مشتریانش هم محبوبیت بالایی دارد به طوری که در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در آلمان از این برند به عنوان معتبرترین برند نام بردند.

سی اند ای و مجموعه ی بزرگ امی

مجموعه ی بزرگ امی با وارد کردن مستقیم محصولات برند سی اند ای انواع لباس و پوشاک این برند را به مشتریان خودش ارائه می دهد. این مجموعه محصولات برند سی اند ای را به صورت عمده و خرده عرضه می کند. کیفیت بالای محصولات سی اند ای در کنار قیمت بسیار مناسب آن در مجموعه ی امی باعث استقبال طیف وسیعی از مشتریان از این محصول شده است.

در مجموعه ی امی انواع محصولات این برند به صورت عمده عرضه می شود که از این بین می توان به میکس مردانه برند سی اند ای، میکس زنانه ی برند سی اند ای، همچنین میکس بچه گانه ی این برند اشاره کرد. از دیگر پک های موجود در مجموعه ی امی می توان از پک شلوارک این برند و همچنین میکس ورزشی سی اند ای نام برد.

محتویات پک

پک میکس تابستانه ی ورزشی سی اند ای دارای انواع تنوعی از لباس است. در زیر به قسمتی از این لباس های ورزشی می پردازیم. این میکس هم کارهای مردانه دارد و هم انواع لباس های ورزشی زنانه.

تی شرت
تیشرت سی اند ای

تی شرت ها یکی از پر کاربردترین محصولات در تمامی فصول است. از این نوع از پوشاک می توان هم در بهار و تابستان استفاده کرد و هم در در پاییز و زمستان در زیر دیگر لباس ها. تی شرت های ورزشی هم این گونه هستند. در واقع راحتی در استفاده از این مدل لباس باعث شده به یکی از پر طرفدارترین پوشاک تبدیل شوند.

شلوارک
شلوارک

در مورد شلوارک ها در مقاله ای دیگر کاملا صحبت کرده ایم. شما می توانید با مراجعه به آن اطلاعات جالبی را کسب کنید.

نیم تنه
نیم تنه سی اند ای

نیم تنه ها هم یکی از محصولات داخل میکس ورزشی سی اند ای است که بیشتر در قسمت زنانه کاربرد دارند. هرچند برخی از مدل های نیم تنه ی ورزشی مردانه هم وجود دارند که کاربرد های خاصی دارند.

لگ

لگ های ورزشی هم در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند این مدل از لباس ها با استایل خاصی که دارند حتی می توان از آن در زیر شلوار و شلوارک ورزشی هم استفاده کرد. در مقاله ای دیگر در مورد لگ ها نیز به طور اختصاصی اطلاعات مفیدی را برای شما آورده ایم.

ویژگی ها

محصولات میکس ورزشی سی اند ای ویژگی های خاصی دارند. از این بین به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

مناسب برای همه نوع ورزش

یکی از ویژگی های مهم این محصولات ورزشی سی اند ای این است که می توان از آن ها برای همه نوع فعالیت های ورزشی استفاده کرد. در واقع از آن ها می توان هم در ورزش هایی مانند پیاده روی های ساده ی روزانه و هم در فعالیت های حرفه ای ورزشی استفاده کرد.

جذب

از آن جایی که این محصولات قابلیت انعطاف پذیری مناسبی دارند، به ورزشکار این امکان را می دهد که به راحتی فعالیت خود را انجام دهد. در واقع تحرک پذیری این محصولات برای افرایش عملکرد ورزشکار بسیار مناسب است.

تنفس پذیری

یکی از ویژگی های بسیار مهم لباس و پوشاک به خصوص لباس های ورزشی سی اند ای که در چند سال اخیر به ان توجه بسیاری شده است. این ویژگی، قابلیت تنفسی است. قابلیت تنفسی و دفع رطوبت برای یک ورزشکار بسیار مهم است. این ویژگی باعث افرایش عملکرد ورزشکار می شود.

قابلیت تنفسی، رطوبت و عرق خارج شده از بدن ورزشکار را جذب نمی کند در واقع باعث می شود که این رطوبت بخار شود.

تنوع بالا

میکس ورزشی سی ان ای دارای انواع طرح و رنگ است. در واقع این میکس می تواند انواع سلیقه ها را پوشش دهد. همین امر هم باعث می شود که برای افرادی که می خواهند به صورت عمده این محصول را تهیه کنند کار بسیار راحت می شود. به این خاطر که می توان با تهیه ی این میکس هم رنگ و روی زیبایی به مغازه و پیج خودتان بدهید و هم بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهید.

شما می توانید برای تهیه ی این میکس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید برای مشاوره و خرید خودتان با این کارشناسان در ارتباط باشید. کاشناسان فروش ما با سابقه ی چندین ساله در این زمینه می توانند شما را راهنمایی کنند.

امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی این میکس را به شما معرفی کنیم. شما می توانید سوالات و همچنین نظرات و پیشنهادات خودتان را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان مجموعه ی بزرگ امی در میان بگذارید. همچنین خوشحال می شویم که اگر سابقه ی استفاده از برند سی اند ای را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟