تولوم و رامپر زنانه

04 مهر 1400
رامپر و تولوم زنانه

تولوم و رامپر زنانه به عنوان یک لباس سرهمی در سبک های متنوعی طراحی و تولید می گردد که در میان بانوان از محبوبیت فراوانی برخوردار است و مورد استفاده قرار می گیرد.  

تولوم و رامپر زنانه موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم و ضمنا توضیحاتی پیرامون تاریخچه این لباس سرهمی و ویژگی های ظاهری تولوم و رامپر زنانه ارائه می دهیم.

ورود لباس سرهمی به صنعت پوشاک

طراحی های متفاوت و مد روز باعث ورود لباس هایی زیبا با طراحی های چشمگیر  به بازار پوشاک شده است.

جامپ سوت چیست؟

جامپ سوت چیست؟

 اورال یا جامپ سوت عناوینی هستند که به لباس سرهمی داده شده است. به عبارت دیگر لباس سرهمی همان اورال می باشد که دارای مدل های متنوعی است و رامپر یکی از مدل های مجموعه اورال محسوب می شود. مدل های متنوعی از سرهمی از قبیل سرهمی مجلسی، سرهمی اسپرت و سرهمی برای استایل های روزمره در بازار پوشاک موجود است بنابراین بهتر است که قبل از خرید نوع استفاده خود از این لباس سرهمی را مشخص کنید.

با ما همراه باشید در ادامه مقاله به تعریفی از رامپر، تولوم و تاریخچه لباس سرهمی و معرفی مدل هایی از این لباس می پردازیم.

رامپر چیست؟

رامپر به لباسی گفته می شود که به صورت سرهمی بوده و کل بدن را می پوشاند. به عبارت دیگر به بلوز و شلوار یک تکه، سرهمی یا رامپر می گویند.

تولوم چیست؟

تولوم نوعی لباس است که بخش بالا تنه و پایین تنه در بخش کمر به یکدیگر چسبیده شده اند و در قسمت ران گشاد هستند. این مدل لباس بسیار راحت است و برای افرادی که قد بلندی دارند بهتر است یک سرهمی را برای پوشیدن انتخاب کنند که در قسمت شلوار گشاد باشد.

متناسب با اندام و هیکل خود تولوم و رامپر خریداری نمایید. به طور مثال برای بانوانی که دارای هیکل گلابی شکل هستند، مدل بلیزر تولوم می تواند استایل شیک و زیبایی به آنها ببخشد.

نگاهی کوتاه به تاریخچه سرهمی

تاریخچه اورال یا همان سرهمی به کشور امریکا برمی گردد. سرهمی لباسی بود که برای چتربازان طراحی و تولید شد. در سال ۱۸۹۰ لیوای اشتراوس که خالق برند لیوایز و ساخت پوشاک جین بود، تصمیم گرفت تا سرهمی هایی از جنس جین طراحی نماید. طراحی و تهیه این نوع سرهمی برای کارگران معدن بود تا بتوانند ضمن انجام فعالیت های خود، از یک لباس مناسب نیز برخوردار باشند.

همچنین…

دیری نپایید که این لباس مورد توجه تعمیرکاران قرار گرفت و امروزه همچنان این نوع لباس را می توان به تن تعمیرکاران مشاهده کرد. بعدها تبلیغ و حمایت طراح مد با نام استلا مک – کارتنی زمینه را هر چه بیشتر برای ورود سرهمی جین به امریکا مهیا کرد به نحوی که مردان و زنان از پوشیدن سرهمی به عنوان یک لباس مد روز استقبال کردند.

محبوبیت این لباس در میان قشر جوان زمانی بیشتر شد که در سال ۲۰۱۶ بسیاری از چهره های محبوب سینمای جهان از این لباس سرهمی به عنوان یک پوشش زیبا و شیک استفاده کردند.

رامپر یا شلوار پیشبندی

رامپر یا شلوار پیشبندی

 این مدل سرهمی دارای پاچه های کوتاه است و یکی از مدل های سرهمی محبوب خانم ها برای فصول گرم سال محسوب می شود.

تولوم بلیزر یا تولوم مکانیکی

اگر به دنبال یک استایل شیک و مجلسی هستید، تولوم بلیزر گزینه مناسبی می باشد چون فرم یقه این مدل تولوم به راحتی با انواع زیورآلات ست می شود. همچنین این مدل تولوم با کفش های پاشنه بلند، استایل زیبایی را خلق می کند.

تولوم مکانیکی در دسته بندی سرهمی های راحتی قرار می گیرد که در قسمت کمر دارای چین کمی است و دارای استایل اسپرت می باشد.

تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا

تولوم و رامپر برند اسمارا

تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا یکی از محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی محسوب می شود. از ویژگی های این لباس ها می توان به راحت و سبک بودن آنها اشاره کرد. تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا در چندین طرح و رنگ موجود است و بسیار نرم و لطیف است و همچنین مناسب خانم های خوش استایل است. جنس تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا از پنبه و بافت گیاهی ویسکوز می باشد. عدم تغییر رنگ و سایز در اثر شستشو و اتوکشی از جمله ویژگی های این لباس محبوب و شیک به شمار می رود.

رامپر پکدار زنانه برند اسمارا

رامپر پکدار زنانه برند اسمارا

فروشگاه بزرگ پوشاک امی همواره سعی دارد تا پوشاک و البسه مورد نیاز مشتریان گرامی را از برندهای معتبر و باکیفیت انتخاب نماید. برند اسمارا به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل به تولید و عرضه پوشاک و البسه زنانه مشغول است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است به گونه ای که مشتریان زیادی در اقصی نقاط جهان از پوشاک این برند استفاده می کنند و از آن رضایت دارند.

همچنین…

برای بانوانی که از تناسب اندام برخوردار هستند پوشیدن لباس های سرهمی شیک و مجلسی می تواند یک استایل جدید و متفاوت را برای آنها رقم بزند. برای افرادی که در ناحیه کمر و پهلو دارای چربی نیستند این مدل لباس بسیار مناسب به نظر می رسد چون قد افراد را بلندتر نشان می دهد. بهتراست که لباس سرهمی مجلسی با یک کیف رسمی و کفش پانه بلند ست شود.

سرهمی خانگی

امروزه مدل های اورال و سرهمی ها برای پوشیدن، سبک و استایل های خاصی را می طلبد و معمولا افرادی که تیپ و استایل های متفاوت را دوست دارند، اینگونه مدل ها را انتخاب می کنند. سرهمی های مجلسی اغلب با پارچه های مجلسی و کار شده همچون حریر، کرپ، کتان و گیپور دوخته می شوند.

در مورد سرهمی خانگی و اسپرت برای استفاده در فصل تابستان معمولا از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود. ضمنا پارچه هایی که گل گلی هستند و دارای طرح های شاد می باشند، بهترین گزینه برای دوخت سرهمی های خانگی محسوب می شوند. همچنین سرهمی خانگی همواره گشاد تر دوخته می شوند.

سرهمی تابستانی و سرهمی زمستانی

سرهمی های تابستانی اغلب بدون آستین می باشند یا به صورت بندی، تاپ، دو بنده و آستین کوتاه دوخته می شوند. سرهمی های زمستانی اغلب از جنس های جین و کتان ضخیم دوخته می شوند، همچنین سرهمی های حوله ای در محیط منزل به عنوان یک لباس گرم و زمستانی خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟