خرید بافت مردانه

08 مهر 1400
خرید بافت مردانه

دوباره فصل زمستان رسید. فصل خرید لباس های گرم که هر کدام لذت خاص خودش را دارد. بوی مغازه ها و فروشگاه های لباس که حس بسیار رضایت بخشی به انسان می دهد. در این میان خرید بافت مردانه جزو آن دسته از خرید هاست که می تواند برای هر کسی جذاب باشد.

در ابتدا توضیح مختصری در مورد بافت مردانه و انواع آن می دهیم. و بعد از آن هم به انواع یقه ی بافت های مردانه می پردازیم.

انواع بافت

برای خرید بافت مردانه می توان آن ها را به چند سبک مجزا دسته بندی کرد. در ابتدا می توان آن ها را از لحاظ ضخامت و سپس انواع مدل های آن تقسیم بندی کرد. با ما همراه باشید تا این مدل از لباس که به نوبه ی خود می تواند یکی از پوشاک شیک کمد های لباس شما برای فصل های سرد سال باشد را بهتر بشناسیم.

ضخامت
بافت ضخیم و بافت نازک
بافت ضخیم و بافت نازک

اگر بخواهیم بافت ها را در کل دسته بندی کنیم، می توانیم به بافت ضخیم و بافت نازک اشاره کنیم. بافت های ضخیم از کلاف های با ضخامت بالا تهیه می شوند. این بافت ها بسیار گرم هستند تا جایی که گاهی اوقات نیاز به پوشیدن کاپشن بر روی آن ها نداریم. البته نه در زمانی که بارندگی داره، چون در آن حالت قشنگ آبکش می شوید. این مدل از بافت ها را فقط برای زمان هایی که هوا خیلی سرد است باید استفاده کرد.

بافت های نازک البته این گونه نیستند. از این گونه بافت ها می توان در بیشتر اوقات استفاده کرد. این مدل از بافت ها را هم در فصل های بسیار سرد می توان در زیر کت و کاپشن پوشید و همچنین به عنوان پوشش رویی در فصل بهار و اوایل پاییز به تن کرد.

مدل های متنوع

ممکن است در هنگام خرید بافت مردانه با این مسئله دقت کرده باشید که مدل های آن ها با هم متفاوت است. مدل های متنوع آن هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

ژیله
ژیله ها یکی از انواع بافت های مردانه هستند
ژیله ها یکی از انواع بافت های مردانه هستند

ژیله ها یکی از انواع بافت های مردانه هستند که می توان از آن ها در زیر کت ها و کاپشن ها استفاده کرد. این مدل زیبا و جذاب را می توان به عنوان لباس رویی هم در فصل بهار و پاییز پوشید. با ظاهر بسیار شیکی که این مدل بافت ها دارند قطعا می توانند گزینه ی مناسبی برای کمد لباس های زمستانی شما باشند. ژیله ها در دومدل دکمه دار و بدون دکمه موجود هستند.

ژاکت

ژاکت ها هم می توانند یکی از گزینه های خرید بافت مردانه باشند که مدل های متنوعی دارند. این مدل از بافت ها هم مدل های دکمه دار و البته مدل های یکسره و بدون دکمه دارند. ژاکت ها هم مدل های ضخیم دارند و هم مدل های نازک که هر کدام به نوبه ی خود جذابیت خاصی دارند. این مدل از بافت ها که به آن ها بلوز و بلوز بافت هم می گویند جزو پر استفاده ترین و پر کاربردترین مدل های بافت های مردانه هستند.

پلیور

پلیور ها را می توان مدل بدون دکمه ی ژاکت ها نامید. مدلی که با سبک خاصی که در بافت دارد بسیار شیک است. این مدل را می توان با هر نوع یقه ای پیدا کرد. که در همه ی حالت ها باز آن جذابیت منحصر به فرد خودش را دارد.

انواع یقه

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید بافت مردانه می توان آن را مشاهده کرد، تفاوت در مدل یقه های بافت ها است. اگر در کل بخواهیم یقه ها را دسته بندی کنیم می توانیم به مدل های یقه گرد، یقه هفت، یقه اسکی و یقه های فانتزی اشاره کنیم.

یقه گرد

مدل یقه گرد در بافت ها جزو مدل های پر کاربرد است. در این مدل خود بافت بیشتر دیده می شود. پس در انتخاب آن باید بسیار دقت شود چرا که به عنوان لباس اصلی که شیک پوشی شما را در نگاه اول به نمایش می گذارد.

یقه هفت

مدل های یقه هفت که در زبان انگلیسی به آن V Neck گفته می شود را می توان از پر طرفدارترین مدل های بافت ها به حساب آورد. در هنگام انتخاب و پوشیدن این مدل بافت ها باید حتما به پیراهنی که می خواهید در زیر آن بپوشید هم دقت کنید چرا که یقه ی پیراهن ها در هنگام پوشیدن بافت های یقه هفت بسیار خود نمایی می کند و با انتخابی مناسب برای آن می توانید شیک پوشی خودتان را چندین برابر به نمایش بگذارید.

یقه اسکی و یقه هفت
یقه اسکی و یقه هفت
یقه اسکی

از مدل های بسیار زیبا که البته بیشتر برای فصل سرد و البته بسیار سرد کاربرد دارد می توان به بافت های یقه اسکی اشاره کرد. مدل یقه اسکی به گونه ای است که خودس می تواند به تنهایی و هم زیر کاپشن و کت خود نمایی کند و آن هم به این دلیل است که یقه ی بلندی دارد. یکی از زیر شاخه های مدل یقه اسکی، یقه سه سانت است. این مدل یقه هم ویژگی خاصی برای جذابیت دارد و نکته ی جالب در مورد آن این است که می توان یقه ی پیراهن را در زیر آن به نمایش گذاشت.

یقه فانتزی

یقه های فانزی هم از موارد بسیار خاص و مورد توجه در هنگام خرید بافت مردانه هستند. مدل هایی که هرکدام جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل های متنوع
مدل های متنوع

عمده

ممکن است شما بخواهید که خرید بافت مردانه ی خودتان را به صورت عمده و برای فروشگاه خودتان انجام دهید. در این حالت هم باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید. نکاتی که می تواند برای شما بسیار در تعیین سود و ضرر در فروشتان حائز اهمیت باشد. برای اینکه بتوانید این نکته ها را خوب بررسی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که به مقاله ی خرید عمده بلوز که در سایت فروشگاه امی قرار داده این مراجعه بفرمایید.

مجموعه ی بزرگ امی

شما می توانید در مجموعه ی امی انواع متفاوتی از بافت های مردانه را در انواع مدل های متنوع با قیمت های باورنکردنی تهیه بفرمایید. این مجموعه که بیش از ۱۰ سال است در زمینه ی واردات محصولات استوک اروپایی سابقه دارد، می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

در واقع شما می توانید خرید بافت مردانه ی خود را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده انجام دهید. و همچنین برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در این مورد با کارشناسان فروش ما در بخش های عمده و خرده در ارتباط باشید.

امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می شویم که نظرات خودتان را با ما و دیگر مخاطبان مجموعه ی امی به اشتراک بگذارید.

همیشه سالم و سربلند باشید

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟