خرید هودی عمده ؛ از کجا هودی عمده بخریم؟

04 آبان 1400
خرید هودی عمده

خرید هودی عمده یکی از خریدهای فروشندگان در فروشگاه های حضوری و پیج های فروش آنلاین در این روزها است. این خرید در این چند سال پر رنگ تر هم شده است. این مسئله به این خاطر هم است که این مدل از پوشاک به خصوص در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

یکی از عواملی که می تواند در افزایش درآمد یک فروشگاه چه به صورت حضوری و چه آنلاین تاثیر مهمی داشته باشد، فروش محصولات باب روز است. محصولاتی که قشر زیادی از افراد برای خرید آن هزینه می کنند. در واقع خرید هودی عمده یکی از موارد است. البته در این حالت باید نکته ی مهمی هم در نظر گرفته شود، و آن این است که محصولی که قصد دارید آن را ارائه دهید مناسب با آداب و فرهنگ و رسوم دامنه ی مخاطبان و البته خریداران شما باشد.

در واقع اگر فرد بخواهد در منطقه ای به عنوان مثال بسیار گرم بخاری یا کاپشن بفروشد قطعا امکان درآمد زایی برایش بسیار سخت می شود. یا اینکه فردی بخواهد در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، شیراز و از این قبیل مناطق لباس های کوردی موسوم به کوا پاتول (Kawa Patol) به مشتریان خودش ارائه دهد نمی تواند موفقیت زیادی کسب کند و چه بسا دچار شکست هم می شود.

اهمیت خرید هودی عمده

اما خرید هودی عمده به این خاطر مهم است چرا که همانطور که در بالا هم اشاره شد در چند سال اخیر بسیاری از افراد به استفاده از این مدل از لباس روی آوردند. در ادامه ی مقاله می خواهیم در مورد تعریف هودی، تاریخچه ی آن، انواع مدل های آن اعم از ورزشی، معمولی و خاص و همچنین چگونگی خرید هودی عمده و انواع خرید آن اشاره کنیم.

البته چون در مقاله ای ویژه و اختصاصی در مورد هودی و مسائل مربوط به آن مقاله ای دیگر در سایت امی موجود است در این مقاله بیشتر سعی می کنیم که به صورت خلاصه این مطلب را خدمت شما بیان کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تعریف

هودی به دسته ای از لباس و پوشاک گفته می شود که قسمت بالاتنه را می وشاند. البته مدل هایی در طول تاریخ وجود داشته اند که شبیه ردا بوده اند و تمامی بدن را پوشش می دادند و مدل هایی هم که تا زانو می آمدند نیز وجود داشته است. اما هموی های امروزی بیشتر شبیه پلیور ها یا انواع دورس ها هستند که البته کلاه هم دارند.

به این خاطر خرید هودی به صورت عمده افزایش چشمگیری پیدا کرده است چرا که این لباس هم از لحاظ استایل بسیار شیک و زیبا است و هم برای پوشیدن بسیار راحت است و تقریبا به غیر از فصل گرم سال می توان آن را در تمام فصول دیگر بر تن افرادی دید. هرچند مدل های ورزشی و انواع مدلی که کاربرد های خاص دارند را می توان در تمامی سال استفاده کرد.

هودی در سایت Quara

در سایت کوارا Quara در جواب اینکه هودی چیست و آیا مدل زیپ دار آن وجود دارد مطالب جالبی درج شده که در ادامه با همدیگر ترجمه ی قسمتی از آن را مطالعه خواهیم کرد، جواب هایی که کاربران به این پرسش داده اند جالب است و ممکن است برای افرادی که می خواهند خرید هودی عمده انجام دهند نیز حاوی اطلاعات مفیدی باشد. شما می توانید برای مطالعه متن اصلی اینجا را کلیک کنید.

هودی یک سویشرت بدون زیپ است یک مدل پلیور که کلاه دارد. در حالی که ژاکت‌ها به طور سنتی کلاه ندارند. باید بگوییم که نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانیم به آن برسیم این است که هودی‌ها را می‌توان به عنوان “ژاکت کلاه دار” طبقه‌بندی کرد.

هودی یک کالای پوشاک است که در دسته لباس های زمستانی قرار می گیرد. به خاطر اینکه که یک کلاه (هود) به قسمت بالا و پشت لباس وصل شده است آن را هودی نامگذاری کرده اند. کلاهی که معمولاً برای پوشاندن سر در برابر باد سرد یا برف استفاده می شود. در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است.

هودی ها اولین بار در دهه ۱۹۳۰ در نیویورک، ایالات متحده آمریکا ظاهر شدند. این لباس برای تجهیز کارگران سردخانه در آن زمان به لباس کار کاربرد داشت، بعدها به دلیل ویژگی های راحت و گرمی که داشت، مورد پسند ورزشکاران نیز قرار گرفت و خیلی زود در بین مردم و به خصوص قشر جوان محبوب شد. (این موارد صرفا برای آگاهی بیشتر در زمینه ی خرید هودی عمده آورده شدند)

تاریخچه

تاریخچه
تاریخچه

دانستن این نکات و اطلاعات برای خیلی از افراد بسیار جذاب است و اگر شما فروشنده ای باشید که بتوانید اطلاعات مفیدی به خریداران و مشتریان خودتان ارائه دهید مطمئنا خیلی از افراد از این اطلاعات شما با رویی خوش قدردانی می کنند و به احتمال زیاد جزو مشتریان وفادار شما باقی خواهند ماند. پس برای کسانی که می خواهند خرید هودی عمده داشته باشند توصیه می کنیم این مطالب را خوب به یاد داشته باشید.

هودی ها از زمان های بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفتند. اگر فیلم های سینمایی ژانر تاریخی را نگاه کرده باشید همیشه افرادی را در این فیلم ها نشان می داد که یک لباس شنل مانند بلند می پوشید و سوار بر اسب در یک شب تاریک وارد یک کافه می شد و بقیه نمی توانستند صورتش را ببینند! البته فارغ از اینکه آن فرد فقط موی سرش را پوشانده است نه صورتش را اما فیلم است و کاری نمی توان با آن کرد.

یا اینکه کشیش ها و راهبان کلیسا همیشه ردایی را برتن دارند که دارای کلاهی بر آن است که این هم نمونه ای دیگر از لباس هودی است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از معناهای واژه ی Hood در زبان انگلیسی به کلاه در فارسی ترجمه می شود. در واقع این واژه یک کلمه ی انگلوساکسونی است. این ها مطالبی هستند بعد از خرید هودی عمده می توانید به مشتریان خود توضیح دهید.

انواع هودی برای خرید هودی عمده
انواع هودی برای خرید هودی عمده

هودی در دوران معاصر

در اوایل قرن بیستم بود که یک بازیکن خط حمله ی ورزش راگبی یا همان فوتبال آمریکایی تیم آلاباما، به نام بنجامین راسل جونیور (Benjamin Russell Jr)، از خارش مداوم بدن خود که به خاطر لباس های پشمی این ورزش بود به تنگ آمد. او همراه با پدرش که یک شرکت تولیدی داشت همکاری کرد تا پارچه و لباس بهتری برای پوشیدن در این ورزش پیدا کند. در آن زمان ، شرکت تولیدی راسل پیراهن و زیراندازهای زنانه و بچه گانه تولید می کرد.

آن ها با شناخت جنس بادوام و راحت پنبه ، یک پیراهن تمرینی جدید ساختند که در خود این کارخانه تولید می شد. آن ها این پیراهن کش دار و یقه دار تولید شده که از جنس لباس زیر زنانه بود را برای استفاده به عنوان لباس راگبی مردانه انتخاب کردند و بعدها این لباس تبدیل به یک پیراهن نمادین شد. راسل بعد از آن بخش جدیدی از کارخانه ی خودش را با تمرکز بر تولید ژاکت های ورزشی بنا کرد، که به شرکت ورزشی راسل تبدیل شد. این هم مطلبی آموزشی دیگر برای طرفداران خرید هودی عمده.

مدل های متنوع در خرید هودی عمده

هودی ها انواع مختلفی دارند. هرچند آنچه که به عنوان هودی در بین مردم ما مرسوم است نوعی پلیور کلاه دار است اما به طور کلی سویشرت هایی که کلاه دارند هم جزو این دسته به حساب می آیند.

البته اگر بخواهیم تفاوت اصلی هودی ها با سویشرت ها را بیان کنیم می توانیم به این مسئله اشاره کنیم که هودی ها معمولا از پارچه های ضخیم تری به نسبت سویشرت ها ساخته می شوند. البته این نفاوت زیاد چشمگیر نیست چرا که هر دو نوع هودی و سویشرت مدل های ضخیم و نازک هم دارند. در خرید هودی عمده به این موضوع هم دقت داشته باشید.

هودی های ورزشی

هودی های ورزشی بسته به نوع استفاده متنوع هستند. پس در هنگام خرید هودی عمده به این موضوع هم دقت کنید. برخی از هودی ها برای روی دیگر لباس ها و معمولا هنگام گرم کردن قبل از فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که برخی مدل های نازک تر را می توان همانند نیم زیپ ها به عنوان لباس اصلی در هنگام فعالیت هایی مانند پیاده روی و دوندگی مورد استفاده قرار داد.

سویشرت و هودی در  خرید هودی عمده
سویشرت و هودی در خرید هودی عمده

هنگام خرید هودی عمده یکی از مهم ترین فاکتورهای که باید به آن توجه شود تفاوت در بین هودی های معمولی با مدل های ورزشی را می توان جنس آن است. در واقع ضخامت هودی ها در این حالت زیاد فرقی نمی کند چرا که برخی از هودی ها با ضخامت نازک هستند که برای فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و مدل های دیگری هم وجود دارند که نه تنها ضخیم هستند بلکه مخصوص انجام فعالیت های ورزشی هستند. جنس هودی های ورزشی مانند بیشتر لباس های ورزشی دیگر از پلی استر و در بررخی موارد پلی استر و کتان ساخته می شوند.

کاربرد هودی ها

هودی ها بیشتر به عنوان استایلی کژوال و روزانه مورد استفاده قرار می گیرند به همین خاطر خرید هودی عمده می تواند برای فروشگاه ها مفید باشد. اما برخی از نمونه های هودی هم هستند که برای مشاغل ویژه ای کاربرد دارند. از مشهورترین آن ها می توان به انواع هودی هایی که در نیروهای پلیس استفاده می شود اشاره کرد. هرچند به دلیل اینکه سویشرت ها از لحاظ کارایی بیشتر مناسب پلیس ها هستند چرا که به راحتی می توان به لباس زیر آن دسترسی پیدا کرد.

مدل های بسیار زیادی از هودی ها وجود دارند. تقریبا هر کدام از برندهای معتبر در زمینه ی لباس و پوشاک هم برای جذب مخاطب برای خودشان سعی کرده اند که این مدل از پوشاک را نیز تولید کنند که این موضوع کار را در خرید هودی عمده آسان می کند. و البته در برخی موارد هم تغییراتی را بر آن وارد کرده اند. به عنوان مثال در برخی نمونه ها دو جیب مجزا برای آن گذاشته اند در حالی که برخی دیگر از نمونه ها یک جیب دارند که از دو طرف به همدیگر می رسد. البته بیشتر مدل های هودی معمولا بدون جیب هستند. یکی دیگر از تغییرات وارد شده بر هودی ها ایجاد بندهایی برای کلاه آن است. بندهایی که از کلاه هودی آویزان می شوند و البته خود تاثیر زیادی بر شیک شدن آن مدل دارند.

خرید هودی عمده…

با نظر به آگاهی از اطلاعات بالا این بار سوال اصلی اینجاست که خرید هودی عمده را چگونه و از کجا انجام بدهیم. این موضوع در ابتدا به خود شخص بر می گردد که آیا چه خریداران و مشتریانی دارد. یعنی اینکه قشر خریداران او جزو کدام دسته از افراد جامعه هستند. آیا افراد مرفه جامعه هستن یا افراد متوسط و یا کم در آمد. در این حالت می تواند تصمیم بگیرد که چه جنسی را با چه قیمتی وارد فروشگاه خود کند تا بتواند خدمات بهتری را ارائه دهد.

البته برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی لباس عمده از کجا بخرم مراجعه کنید که ما آن را در سایت خودمان قرار داده ایم و اطلاعات مفیدی در این باره نیز در آن وجود دارد. اما اگر بخواهیم خیلی خلاصه توضیح دهیم باید بگوییم که آیا می خواهید کالای ایرانی بفروشید یا خارجی و اگر قصد فروش لباس های خارجی را دارید چگونه می خواهید آن را تهیه کنید از داخل ایران یا خارج از ایران. این ها نکات مهمی هستند که علاوه بر خرید هودی عمده در خرید عمده ی بسیاری از موارد دیگر هم کاربرد دارند.

مجموعه بزرگ پوشاک و لباس امی

یکی از مجتمع هایی که می توان خرید هودی عمده را در آن انجام داد مجموعه ی امی است. این مجموعه با وارد کردن کالای اروپایی کار را برای فروشگاه های حضوری و مجازی آسان کرده است، مجموعه ی بزرگ امی است. این مجتمع با وارد کردن مستقیم این محصولات آن ها را با قیمت هایی به مراتب پایین تر از رقبا وارد می کند. همچنین با داشتن سابقه و تجربه ی بالا در این زمینه به عنوان یکی از اصلی ترین مجموعه ها در زمینه ی فروش عمده و خرده ی محصولات استوک (نو) اروپایی شناخته می شود.

برندهای موجود برای خرید هودی عمده

از آن جا که محصولات موجود در مجموعه ی امی بیشتر متعلق به برند سی اند ای و همچنین کالاهای مربوط به هلدینگ لیدل آلمان است، پس قاعدتا هودی های این مجموعه هم از این برند ها هستند. خرید هودی های عمده ی این مجموعه هم مانند بیشتر محصولات آن به صورت کیلویی انجام می شوند. البته معمولا هودی ها در پک های میکس و همراه با دیگر محصولات عرضه می شوند. به عنوان مثال هودی مردانه برند لیورجی در پک میکس زمستانه ی مردانه ارائه می شود یا مثلا هودی بچه گانه ی لوپیلو در میکس زمستانه ی برند لوپیلو به مشتریان و خریداران عرضه می شود.

شما می توانید برای خرید هودی عمده با کارشناسان فروش ما در قسمت عمده ی مجموعه ی بزرگ امی در ارتباط باشید و همچنین اگر در این زمینه هم سوالاتی دارید آن را با کارشناسان ما مطرح کنید. در قسمت زیر می توانید با کلیک بر قسمت عمده به طور مستقیم با واحد عمده امی یا همان امیکو در ارتباط باشید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟