خرید عمده بافت

01 آبان 1400
خرید بافت عمده

خرید عمده بافت یکی از مسائلی است که در حال حاظر و با توجه به سرد شدن آب و هوا مسئله ای است که خیلی از فروشندگان به دنبال آن هستند. موضوعی که می تواند برای فروشگاه های حضوری و همچنین مجازی بسیار با اهمیت باشد و به نوعی یکی از مهمترین قسمت های فروش برای آن ها به حساب می آید.

با توجه به این که وارد فصل پاییز شدیم و به دلیل اینکه تقریبا در بیشتر مناطق ایران آب و هوا رو به سردی می رود به همین دلیل خرید لباس های مناسب این فصل در اولویت بسیاری از خانواده ها قرار می گیرد. به همین دلیل فروشگاه های عرضه کننده ی لباس و پوشاک هم در صدد تهیه ی لباس های مورد نیاز برای خریداران و مشتریان خودشان هستند.

در این مقاله سعی داریم که انواع خرید های عمده و همچنین مدل های متنوع از بافت های زنانه، مردانه را معرفی کنیم که چگونه می توان برای خرید این مدل ها اقدام کرد. پس تا آخر با ما همراه باشید.

انواع مدل لباس

بافت ها را می توان یکی از مهمترین لباس های مربوط به فصل های سرد دانست. مدلی از لباس که برای تمامی رده های سنی متنوع کاربرد دارد. در واقع می توان گفت که این نوع از لباس همدم همیشگی ما در این روزهای سرد به حساب می آید. لباس های بافت انواع متفاوتی دارد. اگر بخواهیم به طور اختصاصی نام برخی از مدل های بافت را ببریم می توانیم به ژاکت ها، کلاه بافت، دستکش بافت، جوراب های بافت و حتی شلوارهای بافت که بیشتر برای رده ی سنی نوزادان و خردسالان کاربرد دارد. خود بافت ها هم می توانند متنوع باشند به عنوان مثال انواع بافت های ساده، بافت موهر، بافت و مدل های دیگرکه هر کدام تنوع بالایی در طرح و مدل دارند.

بلوز

بلوز بافت
بلوز بافت

یکی از مدل های بافت که خرید عمده آن بسیار مهم است و می توان گفت که جزو پر فروش ترین موارد خرید در میان بافت ها به شمار می رود انواع مدل بلوز بافت است. بلوز بافت ها تنوع بسیار بالایی دارند و از آن جایی که یکی از لباس های اصلی در پوشش به حساب می آیند و می توان به نوعی آن ها را یکی از عوامل اصلی شیک پوشی در نظر گرفت.

بلوز بافت ها در قسمت مردانه و زنانه به انواع مدل های ژاکت، بافت های یقه اسکی، بافت های دکمه دار، مدل های زیپ دار و حتی جلوباز تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این مدل بلوز های بافت هم برای استایل های خاص و موقعیت های متفاوتی می تواند کاربرد داشته باشد.

کلاه ها

کلاه بافت
کلاه بافت

در میان انواع بافت های موجود در میان پوشاک می توان به کلاه بافت اشاره کرد. خرید کلاه های بافت به صورت عمده هم می تواند گزینه ی مناسبی برای این فصل باشد. کلاه بافت های بچه گانه ای که تنوع بسیار بالایی دارند و مناسب انواع سلیقه ها هستند. این نوع از پوشاک می تواند همراه خوبی برای مراقبت از سر افراد باشد، به خصوص برای کسانی که سینوزیت دارند.

شلوار

شلوارهای بافت که در چند سال اخیر کاربرد آن ها بیش از پیش شده است هم جزو لباس های بافت به شمار می روند. کاربرد این مدل از لباس و پوشاک در میان کودکان و خردسالان رواج بسیار بیشتری دارد، چراکه می توان آن را هم به عنوان پوششی گرم تن نوزاد کرد و هم در عین حال به عنوان لباس اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و نیازی نیست که رو آن چیزی دیگری را بپوشند.

شلوارهای بافت لوپیلو را می توان یکی گزینه های خرید عمده بافت به شمار آورد که می تواند مشتریان زیادی داشته باشد. این مدل از شلوارها طرح های متنوعی دارند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. این مدل از شلوارهای بافت معمولا از جنس کتان تجریه پذیر تولید شده اند و برای پوست حساس کودکان هم بسیار مناسب هستند.

ضخامت

در خرید بافت عمده باید به ضخامت آن توجه کنیم. بافت ها از لحاظ ضخامت به سه دسته ی ضخیم، متوسط و نازک دسته بندی می شوند. هرکدام از این بافت ها برای آب و هوای خاصی کاربرد دارند. برای مثال اگر بخواهیم در مورد بلوز بافت ها صحبت کنیم می توانیم بگوییم که مدل ضخیم آن مختص درجه هوای بسیار سرد است و پوشیدن آن ها در هوای ملایم اول پاییز یا اواسط فروردین ماه اصلا گزینه ی مناسبی نیست. البته این برای استان ها و شهرستان های معتدل کشور است، چرا که ممکن است در مناطقی مانند استان اردبیل و آذربایجان شرقی به دلیل این که به نسبت دیگر مناطق ایران آب و هوای سردتری دارند استفاده از بافت های ضخیم کاربرد بیشتری داشته باشند.

مدل های ضخیم
مدل های ضخیم

مدل های متوسط بلوز بافت اما تقریبا بیشتر از بقیه ی مدل ها کاربرد دارد و می توان آن را بیشتر بر تن کرد. و مدل های نازک تر هم بیشتر برای آب و هوای معتدل ابتدای پاییز و بهار مورد استفاده قرار می گیرد.

البته باز هم می توان گزینه های پوشش این لباس ها را تغییر داد و همراه آن ها کت و کاپشن بر تن کرد که در این صورت می توان برخی از بافت های نازکی را که بیشتر از بقیه ی مدل ها دوست داریم، به مدت طولانی تری بر تن کنیم.

مدل های زنانه

بافت های زنانه تنوع بالایی دارند، این بافت ها شامل انواع بلوز و تونیک های زیبا هستند. مدل هایی که هر کدام باب سلیقه های متنوعی هستند.

اسمارا

یکی از برندهایی که در قسمت زنانه امکان خرید عمده بافت آن برای خریداران عمده مهیاست، محصولات برند اسمارا است. این برند آلمانی انواع محصولات زنانه را تولید می کند. بلوز بافت های و تونیک های بافت را می توان یکی از محصولات این برند به حساب آورد.

مدل های مردانه

در قسمت مردانه هم می توان به انواع کلاه های بافت، ژاکت های شیک، بلوز های یقه هفت ، یقه گرد و یقه اسکی اشاره کرد. بلوز های دکمه دار و زیپ دار هم از دیگر انواع بافت های مردانه هستند.

بافت مردانه
بافت مردانه

لیورجی

خرید عمده بافت مردانه هم یکی دیگر از مواردی است که فروشندگان لباس آن را به عنوان یکی از گزینه های مهم خرید خودشان در نظر دارند. در این میان برند لیورجی آلمان هم محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند پاسخگوی نیازهای فروشندگان و همچنین خریداران این محصولات باشد.

ویژگی ها

در هنگام خرید عمده بافت باید به نکته های مهمی دقت داشته باشید. لباس و پوشاک بافت باید ویژگی های خاصی داشته باشند. از جمله مهم ترین آن ها جنس این نوع از لباس و پوشاک است. به خاطر اینکه این لباس ها باید به طور مدام مورد شستشو واقع شوند به همین خاطر باید جنس آن به گونه ای باشد که در اثر شستشوی زیاد بافت آن دچار تغییر نشود.

اگر بخواهیم به ویژگی مهم دیگر لباس های بافت اشاره کنیم می توانیم از ویژگی قابلیت تنفسی آن ها نام ببریم ویژگی ای که با عث می شود سرما وارد بافت نشود اما در عین حال گرمای بدن از الیاف خارج شود و همین کمک می کند که بدن فرد دچار تعریق نشود.

فصول سرد
فصول سرد

FSC یا شورای نظارت بر جنگل

اگر قصد خرید عمده بافت محصولات هلدینگ لیدل آلمان را دارید می توانید از ویژگی های دیگری هم بهره مند شوید که محصولات این هلدینگ دارد. به عنوان مثال یکی از این ویژگی ها را می توان دارا بودن نشان FSC یا شورای نظارت بر جنگل در نظر گرفت. نشانی که نشان دهنده ی این موضوع است که برند دارای آن نشان یکی از حامیان محیط زیست و جنگل ها است. اگر بخواهید در این مورد بیشتر اطلاعات کسب کنید می توانید به مقاله ی FSC شورای نظارت بر جنگل مراجعه کنید و در آن جا مطالب بیشتری را در این زمینه مطالعه کنید.

هلدینگ لیدل آلمان
هلدینگ لیدل آلمان

eco vero

لنزینگ اکو ورو هم از دیگر ویژگی های مربوط به جنس برخی از بافت های محصولات هلدینگ لیدل آلمان است. اگر در هنگام خرید عمده بافت به لیبل محصولات آن دقت کنید بر روی برخی از این لیبل ها برچسبی با عنوان Eco vero بر روی آن درج شده است که این برچسب نشان دهنده ی دیگری مبنی بر حامی محیط زیست بودن آن برند است.

اکو ورو (Eco vero) در واقع نوعی از الیاف ویسکوز است که به نسبت ویسکوز عادی برای تولید آن تا ۵۰ در صد در مصرف آب صرفه جویی می شود. همین عامل باعث می شود که این نوع از الیاف برای محیط زیست بسیار مناسب تر باشند.

پارچه ی اکو ورو (Eco vero) یک پارچه ی نیمه مصنوعی است و به نسبت ویسکوز معمولی پایدارتر است. این نوع از پارچه هم جزو مواردی است که همان طور که گفته شد به دلیل اینکه حامی محیط زیست به شمار می رود پس مورد تایید موسسه ی FSC یا همان ورای نظارت بر جنگل است.

خرید عمده

از مسائل مهمی که همان گونه که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم خرید عمده بافت است. این نوع خرید را باید بسیار با دقت انجام داد و دلیل آن هم موضوعاتی از قبیل هزینه ی بالای خرید و بعد از آن ارائه ی آن محصولات به مشتریان است.

به عنوان مثال اگر محصولاتی که خریداری می شوند کیفیت مناسب را نداشته باشند یا اینکه از لحاظ قیمتی گران خریداری شده باشند می توانند ضررهای بسیاری را برای فرد به دنبال داشته باشد. به همین خاطر باید در خرید عمده بافت دقت بسیاری صورت بگیرد و برای تهیه ی محصول ابتدا به خوبی در مورد عمده فروش آن تحقیق انجام شود.

مجموعه بزرگ امی

پوشاک امی
پوشاک امی

یکی از گزینه های اصلی برای خرید عمده بافت را می توان مجموعه ی بزرگ امی به شمار آورد. مجموعه ای که می توان از آن به عنوان یکی از مهم ترین های حوزه ی لباس و پوشاک استوک نام برد. این مجموعه به دلیل سابقه ای که در این زمینه دارد می تواند جوابگوی نیازهای مشتریان عمده ی خود باشد.

البته این مجموعه با صداقت و پشتکار خودش در این سال ها به خوبی این موضوع را نشان داده است که می تواند در میان گزینه های اول و ابتدایی برای خرید عمده باشد.

خرید کیلویی یا انتخابی

مجموعه ی بزرگ امی محصولات عمده ی خود را به دو صورت کیلویی و انتخابی ارائه می دهد. این مسئله در مورد خرید عمده بافت هم صدق می کند. در واقع این مشتری است که تعیین می کند که کدام حالت از خرید عمده برای او از لحاظ فروش بهتر است.

در خرید عمده کیلویی بافت قیمت محصولات به نسبت حالت انتخابی ارزان تر تمام می شود. در واقع فرد می تواند به عنوان مثال با خرید یک پک ۱۵ کیلویی تعدادی از بافت ها را تهیه کند و همین امر باعث می شود که آن محصول از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه باشد. البته اگر بخواهیم به نکات منفی آن اشاره کنیم می توانیم بگوییم که ممکن است در این نوع خرید بافت هایی هم وجود داشته باشد که از لحاظ سایز اصطلاحا خوش سایز نباشند یا اینکه برخی از نمونه های تکراری هم داخل پک باشد.

خرید کیلویی
خرید کیلویی

در حالت انتخابی اما قضیه فرق می کند، در واقع در این حالت فرد می تواند اجناس را بر طبق دانسته ها و اندوخته های خودش در مورد اینکه کدام مدل ها یا رنگ ها فروش بهتری خواهند داشت تصمیم بگیرد. البته در این حالت هم می توان به این نکته ی منفی اشاره کرد که قیمت آن محصول به نسبت حالت کیلویی بسیار بالاتر محاسبه می شود و ممکن است از لحاظ هزینه مقرون به صرفه نباشد اما از لحاظ زیبایی برای فروشگاه حضوری یا مجازی شما بسیار مفید باشد، یعنی اینکه زیبایی خاصی به فروشگاه یا پیج شما بدهد.

ارتباط با ما

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و اینکه چگونه می توانید خرید عمده بافت را انجام دهید با کارشناسان فروش ما در واحد عمده ی امی یه همان امیکو در ارتباط باشید.

ما در این مجموعه برای راحتی حال مشتریان بسته های بافت را به صورت جداگانه و در پک های ۱۰ الی ۲۰ کیلویی بسته بندی کرده ایم تا هر مشتری بسته به نوع نیاز خودش محصولات مورد نظر خودش را خریداری کند. در واقع ممکن است یک فروشنده بخواهد فقط کلاه بافت را به صورت عمده خریداری کند و به شلوار بافت بچه گانه نیاز نداشته باشد، به همین خاطر این نوع خرید برای این دسته از افراد بسیار مناسب تر است.

امیدواریم که توانسته باشیم در مورد خرید عمده بافت اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. خوشحال می شویم که تجربیات خودتان را در این مورد با ما در ارتباط بگذارید.

با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟