شلوار مام فیت

08 اسفند 1400

شلوار مام فیت یکی از مدل های محبوب شلوار زنانه است که در استایل های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. با این مقاله همرا باشید در ادامه به توضیحاتی پیرامون تاریخچه شلوار جین، مدل های مختلف شلوار جین زنانه، پیدایش شلوار مام فیت، تفاوت شلوار مام فیت با شلوار مام استایل و نحوه ست نمودن شلوار مام فیت با سایر لباس ها می پردازیم.

پوشاک جین از تاریخچه جذاب و خواندنی ای برخوردار است . از زمان ساخت جین توسط لویی استراوس و سپس حضور پوشاک جین در عرصه های مختلف، می توانیم به این واقعیت پی ببریم که پوشاک جین با وجود تغییرات فراوان همچنان در صدر جدول قرار دارد و جزو لباس های محبوب آقایان، بانوان، کودکان و جوانان محسوب می شود.

تاریخچه پوشاک جین

chinese-factory

لوی استراوس به عنوان (Levi Strauss) طراح شلوار جین معرفی شده است. با گذشت زمان شلوارهای جین خیلی سریع محبوبیت پیدا کردند به طوری که مردم برای این شلوار‌ها نام لیوایز Levis را انتخاب کردند و به این صورت، این شلوار‌ها به لیوایز شهرت پیدا کردند.

در حالی که در ابتدا شلوار جین به عنوان لباس کار معرفی شد که توسط معدنچیان و کارگران مورد استفاده قرار گرفت. ضخامت پارچه دنیم (پارچه ای که برای دوخت جین از آن استفاده می شود) در مقابل سایش، پارگی و آسیب بسیار مقاوم بود. بنابراین این شلوار جین به عنوان یک شلوار بادوام شناخته شد. شلواری که افراد می توانستند چندین سال از آن استفاده کنند. اما شلوار جین به استایل های افراد مختلف جامعه راه پیدا کرد. با این وجود شاهد موافقت ها و مخالفت هایی در طول تاریخ نسبت به پوشیدن شلوار جین هستیم.

با این حال، شلوار جین با گذشت از تلاطم های صنعت پوشاک توانست جایگاه خود را حفظ کند. به طوری که با طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوعی وارد بازار پوشاک شد. امروزه مدل های متنوع شلوار جین سهم بزرگی در استایل های روزانه، استایل های کژوال و استایل های غیررسمی دارند.

بهتر است که بانوان قبل از خرید و انتخاب مدل شلوار جین به طراحی و دوخت شلوار جین دقت کنند و در نظر داشته باشند که کدام مدل با استایل و سبک پوشش آنها هماهنگی دارد. به عبارت دیگر، انتخاب مدل شلوار را با توجه به سبک پوشش و فرم اندام خود انجام دهید.

استقبال از شلوار مام استایل و مام فیت در دهه نود

90sstyle

شلوار مام استایل و شلوار مام فیت دو مدل از مدل های محبوب شلوار زنانه محسوب می شوند.  البته لازم به ذکر است که در دهه نود از سوی جامعه استقبال چندانی از این مدل شلوارها نشد به طوری که شلوار مام استایل برای تمسخر و خنده در برنامه های طنز پوشیده می شد. اما گذشت زمان تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد. تغییراتی که در همه جنبه های زندگی رسوخ کرده است. صنعت پوشاک و صنعت مد نیز دستخوش این تغییرات شده است.

فیت به چه معناست؟

اصطلاح فیت به معنای جذب و تنگ است پس شلوار mom fit یعنی شلواری که خیلی گشاد نیست و دارای فاق بلند است و کمر این مدل شلوار در بالای ناف قرار می گیرد.

ویژگی های شلوار MOM FIT

style

این شلوار یعنی outfits jeans mom در قسمت پاها علی الخصوص ساق پا فیت است. کمر شلوار مام فیت اغلب کشی دوخته می شود. البته گاهی طوری دوخته می شود که بتوان از کمربند استفاده کرد. داشتن فاق بلند در این مدل شلوار باعث می شود تا استایل پاها زیباتر شود. ضمنا قد فرد بلندتر به نظر برسد. شلوار مام فیت در قسمت ران پا گشاد و سپس در ناحیه ساق پا فیت می شود.

نحوه ست نمودن شلوار MOM FIT با سایر لباس ها

در مورد نحوه ست نمودن این مدل شلوار با سایر لباس ها باید بگوییم که این نوع شلوار اغلب با کت و تی شرت های رنگی ست می شود. کتونی های سفید نیز بخش جدایی ناپذیر این استایل شیک و زیبا محسوب می شوند. برای فصول سرد سال می توانید شلوار MOM FITرا با کت گشاد یا ژاکت بافته شده ست نمایید.

تفاوت شلوار MOM FIT و شلوار MOM STYLEچیست؟

momstylevsmomfit

برخلاف شلوار مام استایل که بر هر نوع اندامی مناسب است این مدل شلوار برای افراد خیلی چاق مناسب نیست. البته داشتن مقداری اضافه وزن نمی تواند مانع پوشیدن این نوع شلوار خوش استایل شود.

در تفاوت شلوار مام استایل از MOM FIT می توانیم به این اشاره کنیم که شلوار مام استایل گشاد و دارای فاقی بلند است. البته میزان گشادی در قسمت ران بیشتر است و در قسمت مچ پا از میزان گشادی کم می شود. این شلوار شکل خمره مانندی به پاهای فرد می‌دهد. البته وجود جیب های بزرگ از ویژگی های بارز این مدل شلوار است. در حالی که در شلوار مام فیت، قسمت ساق پا نسبتا جذب است. همچنین در قسمت ران، شلوار نسبتا گشاد است.

شباهت شلوار MOMFIT و MOM STYLE

momfitq

امروزه شلوار مام استایل و مام فیت توسط سلبریتی های مشهور و بازیگران و چهره های معروف سینما مورد استفاده قرار می گیرند. شلوار مام استایل و مام فیت فقط در رنگ آبی روشن دوخته می شود. امروزه این این مدل شلوار ها در میان استایل مردان و زنان بسیار دیده می شود. شلوار مام استایل و مام فیت در استایل بانوان اغلب با یک پلیور با بافت ریز و بوت یا کفش کالج ست می شوند.  

در هر دو مدل شلوار کمر کشی یا طوری دوخته شده است که بتوان از کمربند استفاده کرد. در شلوار مام استایل و مام فیت، کمر در بالای ناف قرار می گیرد. بنابراین استایل زیبایی به پاها می بخشد به طوری که فرد قد بلندتر به نظر می رسد.

ست نمودن شلوار مام فیت با سایر لباس ها

set

البته نحوه ست نمودن لباس ها با مدل های متنوع شلوار به سبک پوشش افراد و علایق آنها بستگی دارد. به عبارت دیگر، اینکه افراد خلاقیت به خرج دهند و از رنگ های متفاوت و شاد در استایل های خود استفاده نمایند بستگی به سلیقه شخصی آنها دارد.

رنگ بندی مناسب لباس برای زنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به طوری که ارتباط مستقیمی با روحیه و اعتماد به نفس آنان دارد. بانوان دوست دارند در هر محیطی، از نظر ظاهر شیک و زیبا جلوه کنند بنابراین استفاده از لباس های متنوع برای خلق استایل های مختلف را می پسندند.

استفاده از شلوار مام استایل و مام فیت در استایل های کژوال

بانوان در استایل های کژوال می توانند از این دو مدل شلوار استفاده کنند چون این قابلیت را دارند که با انواع لباس ها ست شوند. به عنوان مثال بانوان می توانند این دو مدل شلوار را با انواع شومیز و سارافون ست کنند. همچنین این دو مدل شلوار برای استایل های روزمره نیز مناسب هستند. شلوار مام فیت همچون شلوار مام استایل با لباس های دهه ۹۰ به راحتی ست می شوند. پاچه های شلوار مام فیت همچون پاچه های شلوار مام استایل تا زده می شوند تا استایل امروزی تری داشته باشند.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی طیف وسیعی از انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را عرضه می کند. این فروشگاه؛ پوشاک و مدل های متنوع لباس را از برندهای معتبر تهیه و آن را به مشتریان گرامی عرضه می کند. قیمت پایین و کیفیت بالا از ویژگی های بارز محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی است. برند اسمارا به عنوان یک برند تخصصی پوشاک زنانه مدل های مختلف شلوار زنانه را در طرح و رنگ های مختلف تولید و عرضه می کند. شلوارهای برند اسمارا فوق العاده شیک و خوش دوخت هستند، همچنین فوق العاده کشسان و راحت هستند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟